Handig

Bestuur jouw webshop vanuit één portal

0
macbook pro on white table beside a miniature shopping cart with money

Bij het runnen van een webshop krijg je ongetwijfeld te maken met verschillende uitdagingen. Onder andere het beheren van voorraden, het verwerken van orders en de juiste afhandeling van klachten zijn slechts voorbeelden. Een geautomatiseerd systeem is vaak een oplossing wanneer jouw webshop een flinke groei doormaakt, maar hoe gaat dat in de praktijk? In deze blog bespreken we het uitbesteden van fulfilment. Waarom is het verstandig om je fulfilment uit te besteden en wat zijn de exacte voordelen?

Benut het potentieel van je webshop met optimale orderverwerking

Door jouw fulfilment uit te besteden aan een gerespecteerde partner zoals Monta, profiteer je vooral van optimale orderverwerking. De ervaren partij draagt zorg voor alle facetten binnen de afhandeling van jouw webshoporders. Vanaf het moment dat de goederen binnenkomen in het magazijn tot aan het moment dat ze worden verzonden naar de uiteindelijke consument.   

Wanneer is het aantrekkelijk om met jouw webshop voor fulfilment te kiezen? Dat is natuurlijk afhankelijk van meerdere factoren. Merk jij dat het snel druk wordt en raak je het overzicht kwijt? Een groeiende webshop brengt verschillende uitdagingen met zich mee. De inkoop, opslag, marketing maar ook zeker de promotie van je producten zijn zaken waar je snel veel tijd aan kwijt kunt zijn. Besteed je fulfilment uit en creëer meer tijd voor andere belangrijke bedrijfsprocessen. De fulfilmentpartij draagt zorg voor de rest.

Krijg toegang tot interessante inzichten en data

Om jouw webshop tot in detail te besturen, is relevante data van groot belang. Wil je jouw fulfilment uitbesteden aan Monta? Dan krijg je ook toegang tot de MontaPortal. Dit is een portal waar je vanuit één overzicht direct toegang hebt tot verschillende inzichten en belangrijke data. De portal geeft onder andere real-time inzicht in het vooraadbeheer en voorraadmutaties, inbound informatie, track en trace codes, minimum stock alerts, dynamische forecast, bestelhistorie, klant top 10, shopware, product top 10 en nog veel meer. Op basis van deze data houdt het systeem zelfstandig de voorraad bij, maar jij kunt ook bijsturen waar nodig. Je hebt dus zelf de controle, maar de ondersteuning van het systeem!

Software in ontwikkeling

De software die wordt gebruikt voor de MontaPortal staat voortdurend in ontwikkeling. Diverse IT-specialisten zijn continu bezig om de mogelijkheden te verreiken. Daarbij staat gebruiksvriendelijkheid en gemak hoog in het vaandel. Ondertussen bestaat de software al meer dan 20 jaar en werken er altijd meer dan 50 IT’ers aan het systeem. 

Profiteer van de voordelen

Monta neemt graag de volledige orderverwerking uit handen. Zij beschikken over alle kennis om jouw webshop te koppelen met het systeem. Hierdoor ben je binnen enkele minuten al weer operatief. Kortom: alles wordt in staat gesteld om een optimaal en effectieve orderverwerking te realiseren. Daarbij krijg je voortdurend handige adviezen vanuit de MontaPortal. Waar wacht je nog op?

Het belang van goed debiteurenbeheer voor jouw bedrijf

Previous article

Kantoormeubelen kopen: hier moet je op letten

Next article

You may also like

More in Handig